ЭСТЕТИКАЛЫҚ ЦИКЛДІҢ ӘБ
ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІКТЕ ЖҰМЫС ЕТЕТІН ОҚЫТУШЫЛАР
Дене шынықтыру мұғалімдері
Азовская Валентина Юрьевна
Білімі: Қазақ дене шынықтыру институты
Санаты: Шебер мұғалім
Жарғал Сәбила
Білімі: Көкшетау жоғары қазақ педагогикалық колледжі
Санаты: Мұғалім
Мақашева Самал Бейсембайқызы
Білімі: «Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті» КЕАҚ; Бейсен Ахметов атындағы Павлодар педагогикалық колледжі
Санаты: Мұғалім-модератор
Тюрина Анастасия Дмитриевна
Білімі: Ө.Сұлтанғазин атындағы Қостанай мемлекеттік педагогикалық университеті; Тюмень мемлекеттік университеті
Санаты: Мұғалім-модератор
Уаисова Ирина Михайловна
Білімі: Целиноград мемлекеттік педагогикалық институты. Сейфуллина С
Санаты: Мұғалім-зерттеуші
Халиева Эльвира Дамировна
Білімі: Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті Санаты:
Білікті ұстаз
Өнер мұғалімдері
Әшімов Айтпай Кеңесұлы
Білімі: Қостанай мемлекеттік университеті, «С.Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті» КЕАҚ
Санаты: Мұғалім-зерттеуші
Забожанова Татьяна Ананьевна
Білімі: Ақмола университеті
Санаты: Мұғалім-зерттеуші
Бастапқы әскери дайындық пәнінің мұғалімдері
Қанафин Манарбек Әділбекұлы
Білімі: Көкшетау университеті. Мырзахметова А
Санаты: Мұғалім
ТЕН, РУХ ЖӘНЕ ЕҢБЕК БІРЛІГІНДЕГІ ТҰЛҒАЛЫҚ ДАМУ
Гимназиямыздың дене шынықтыру, көркемдік еңбек және алғашқы әскери-технологиялық даярлығының (МӘТП) әдістемелік біріздендіруі
(МО) оқушылардың жеке тұлғасын үйлесімді дамытуда ерекше рөл атқарады.
Біріктірілген тәсілдің үш тірегі:
1. Дене шынықтыру:
Дені сау ұрпақ: Дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері оқушылардың спортқа деген сүйіспеншілігін оятып, салауатты өмір салтының
негізін қалайды, дене шынықтыру дағдыларын қалыптастырады, дене шынықтыруға ұмтылады.
Пәндердің алуан түрлілігі: МО әр студенттің жеке қызығушылықтары мен мүмкіндіктерін ескере отырып, кең ауқымды спорт
секциялары мен үйірмелерін ұсынады.
Ерік-жігерлік қасиеттерді дамыту: Дене шынықтыру сабағында және спорттық шараларда балаларда табандылық, төзімділік, тәртіптілік,
ұжымшылдық, жеңіске деген ұмтылыс сияқты қасиеттер қалыптасады.
2. Көркем шығарма:
Өзін-өзі шығармашылықпен көрсету: Бейнелеу өнері пәнінің мұғалімдері оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін ашып, әртүрлі материалдармен,
құралдармен жұмыс істеуге үйретіп, әсемдік сезімін, эстетикалық талғамын дамытады.
Әдістердің әртүрлілігі: МО балаларды әртүрлі сәндік-қолданбалы өнер түрлерімен таныстырады, мысалы, сурет салу, модельдеу, ағашпен,
тоқыма бұйымдарымен және басқа материалдармен жұмыс істеу.
Ұсақ моториканы дамыту: Көркемдік іс-әрекеттер ұсақ моториканы, үйлестіруді және кеңістіктік ойлауды дамытуға ықпал етеді.
3. Алғашқы әскери және технологиялық дайындық:
Патриоттық тәрбие: ҰБТП мұғалімдері оқушылардың бойында патриоттық, азаматтық, Отан алдындағы жауапкершілік, мемлекеттік
рәміздерге және ел тарихын құрметтеуге тәрбиелеу.
Қауіпсіздік негіздері: МО балаларды өмір қауіпсіздігі негіздерімен таныстырады, төтенше жағдайларда дұрыс әрекет етуді,
алғашқы медициналық көмек көрсетуді және олардың денсаулығын күтуді үйретеді.
Кәсіби таңдаудағы алғашқы қадамдар: NVTP балаларға әртүрлі әскери және техникалық кәсіптердің негіздерімен танысуға және өз болашағын
саналы түрде таңдауға алғашқы қадамдарды жасауға мүмкіндік береді.
Ортақ игілік үшін бірігу:
Дене шынықтыру, көркем еңбек және NVTP МО бір-бірін толықтырып, синергетикалық әсер тудыратын тығыз өзара әрекеттестікте жұмыс істейді.
Дене белсенділігі, шығармашылықпен өзін-өзі таныту және патриоттық тәрбие берудің үйлесімі әрбір оқушының үйлесімді дамуына,
дарындылығын ашуға және өз Отанын құруға және қорғауға дайын жеке тұлға болуға мүмкіндік береді.